niedziela, 1 września 2013

Osiemdziesiąt jeden

Po dwudziestu minutach w moim mieszkaniu pojawił się Zbyszek.
- Stało się coś? - zapytał patrząc na mnie.
- Do ciebie – wskazałam mu kopertę, która leżała na stole.
- Do mnie? - zdziwił się.
- Siadaj – poklepałam miejsce obok siebie.
- Od kogo jest ten list? - zapytał wykonując moje polecenie.
- Od Gośki – powiedziałam cicho.
- Co?! – ryknął i szybko wziął do ręki zaklejoną kopertę.
- Wróciłam z Jastrzębia i zastałam ją pod drzwiami – wyjaśniłam. - Prosiła, abym ci to przekazała...
Bartman szybko rozdarł kopertę i wyciągnął z niej złożoną na cztery dużą kartkę w kratkę.
- Przeczytaj – poprosił i wyciągnął w moją stronę dłoń, w której znajdował się list.
- Przecież to do ciebie... - zaczęłam.
- Przeczytaj – powtórzył cichym głosem.
Przełknęłam ślinę i wzięłam od niego kartkę. Rozłożyłam ją i zaczęłam czytać.

Drogi Zbyszku!
Wiem, że bardzo Cię zraniłam... Ale też nie tylko Ciebie. Zgaduję, że teraz obok Ciebie siedzi Emilia, której dałam ten list. Ją też skrzywdziłam, i bardzo tego żałuję. Myślałam, że to co robię, nie jest niczym złym, ale teraz mogę podać sobie z Nią rękę... Wiem już jak czuje się kobieta zraniona, a ja jeszcze Jej dopiekałam. Przeproś Ją ode mnie...
Nie wyobrażasz sobie nawet ile dałabym, aby cofnąć czas i nie poznać Jurka wtedy w hotelu. I to jeszcze tego wieczoru, kiedy byliśmy na kolacji. To wszystko potoczyło się tak szybko, nawet nie wiem, kiedy przyszedł nasz pierwszy pocałunek, a potem pierwsza noc. Namieszał mi w głowie, a ja namieszałam jemu. Każde z nas skomplikowało sobie i osobom, które kochaliśmy, życie. Teraz mówię w Twoją stronę przepraszam... Mówiłeś kiedyś, że starasz się wybaczać, ale nigdy nie zapominasz. Udałoby się w moim przypadku?
Jestem świadoma tego, że w Twoim życiu pojawiła się nowa kobieta, a nawet dziecko... Życzę Ci, aby wszystko ułożyło się po Twojej myśli. Zawsze w jakimś stopniu będziesz dla mnie ważny. Zrozumiałam, że należy cieszyć się ze szczęścia osób, które są ważne, więc ciesze się razem z Tobą, że jesteś szczęśliwy. A siostra Grześka jest wielką szczęściarą, podobnie jak jej córeczka. Wiem, że obdarzysz je obie niesamowitą miłością, a właściwie to już obdarowałeś. Oby to nigdy się dla Ciebie i dla Nich nie skończyło. Jeszcze raz za wszystko przepraszam, nie umiałam inaczej...
Gosia


Przez chwilę każde z nas siedziało w ciszy. Oboje wpatrywaliśmy się w kartkę. Trudno mi było uwierzyć w to, co przed chwilą przeczytałam, atakującemu chyba też.
Przeniosłam wzrok z listu na twarz Zbyszka. Zdziwienie – tylko to dało się wyczytać z jego twarzy.
- Powiedz coś – powiedziałam cicho.
- To na pewno pisała ona? - zapytał i zabrał mi kartkę z rąk.
Przez chwilę śledził wzrokiem zgrabne pismo, po czym złożył kartkę na cztery.
- Trudno mi w to uwierzyć... - spojrzał na mnie.
- Gośka i list przepraszający, tego jeszcze nie było – pokręciłam głową. - Wierzysz, że ona naprawdę się zmieniła? - popatrzyłam mu prosto w oczy.
- Nie mam pojęcia – podrapał się w tył głowy. - Zrozumiała jak czuje się zdradzona kobieta. Wiesz o co mogło chodzić? - zapytał.
Pokręciłam przecząco głową.
Zastanawiająca była ta przemiana Gośki. Czy największy wpływ na to miała wspomniana zdrada? Wiedziałam, że człowiek się po takim przeżyciu zmienia, nie potrafi już zaufać osobie, która tak go skrzywdziła. Widziałam na samej sobie, jaka zaszła przemiana. Lekka, bo lekka, ale przemiana.
- Przynajmniej już nie wpieprzy się w życie Kamili i Julki – powiedział Bartman wkładając list do koperty.
- Wybaczysz jej? - zapytałam patrząc na niego uważnie.
Wyczuł mój wzrok i również na mnie popatrzył.
- Postaram się – uśmiechnął się smutno.
- Kamila o niej wie? - spytałam.
- Nie wszystko – westchnął. - Wie tylko, że mnie zdradziła...
- Ale nie wie, że z Jurkiem – dokończyłam.
- Dokładnie – mruknął.
- Ale się zdziwi – zaśmiałam się krótko.
- Pamiętasz nasze zdziwienie? - zapytał Bartman.
- Tego się nie da zapomnieć – oparłam się o oparcie kanapy.
- Wiesz, że nawet powinniśmy być im wdzięczni? - spytał Bartman siadając podobnie jak ja.
- Gdybym dalej była z Jurkiem, nie było by mnie tu. Nie byłabym z Grześkiem... - zapatrzyłam się w jeden punkt.
- A ja nie miałbym Kamili, ani małej Julki... Teraz sobie nawet życia bez nich nie potrafię wyobrazić.
- A myślisz, że ja potrafię bez Grześka? - uśmiechnęłam się lekko i spojrzałam na niego. - Bez was? Bez walniętego Bartmana, nie cichego Pita, zwariowanego Krzyśka? Bez dziewczyn? Pomogliście mi zacząć nowy rozdział w moim życiu. Chyba najlepszy w całym moim życiu – uśmiechnęłam się szerzej. - Niczego nie chciałabym wymazać, ani zmienić.
- Nawet mojego pocałunku? - zaśmiał się Bartman.
- Nawet jego – zawtórowałam mu śmiechem. - Byłam wkurzona, ale nie zamieniłabym tego nigdy w życiu na nic innego.
- Ja nie zamieniłbym nigdy w świecie naszego poznania się – wybuchnęliśmy śmiechem.
- Przywitania w ręczniku tylko u mnie – zaśmiałam się jeszcze głośniej.
Nagle trzasnęły drzwi od mojego mieszkania.
- Em?! - usłyszeliśmy krzyk Grześka.
- W salonie! - odkrzyknęłam dalej się śmiejąc.
- Zbyszek? - zdziwił się lekko środkowy.
- Ja się zmywam właśnie – podniósł się z kanapy. - Grzeczni bądźcie – puścił mi perskie oczko i wybiegł z salonu chowając list do tylnej kieszeni spodni.
- Yyy...? - wydukał Grzesiek i wskazał na przedpokój.
- Później ci opowiem – uśmiechnęłam się do niego lekko. - Chcesz coś zjeść? - zapytałam wstając z kanapy.
Trzasnęły drzwi frontowe.
- O to samo chciałem zapytać – uśmiechnął się i podniósł do góry dwie reklamówki, które trzymał w lewej dłoni. - Sam robiłem – wyszczerzył się.
Spojrzałam na niego z uśmiechem i pokręciłam głową.
- Tylko mnie nie otruj tym... - wskazałam na reklamówki.
- Spaghetti.
- Właśnie – uśmiechnęłam się do niego i zaprosiłam do kuchni.



To co, ostatni wakacyjny epizod... Kurcze, a pamiętam jakby to było wczoraj, ze pisałam Wam, że swoje wakacje rozpoczęłam piosenkę „Ona jest ze snu”... Ale ten czas zapierdziela...
Kto nie wie, ten już wie, że wczoraj oraz w piątek nasze Orzełki rozegrały mecze sparingowe z Serbią... Pierwszy z nich zakończył się wynikiem 3:1 dla aktualnych Mistrzów Europy, podobnie ten wczoraj, tyle że było 3:2... Wczoraj Grzegorz Bociek zdobył dla naszej drużyny aż 30 punktów! ;D będziemy świadkami narodzin legendy? ;D Jak myślicie? ;p
Na koniec wakacji dostałam od Was świetny prezent! ;D Ponad 207 tysięcy wyświetleń, DZIĘKUJĘ! ;*
Każdemu z Was życzę, abyście jutro wstali jakoś z łóżek ;) Koniec wstawania o dwunastej ;/ No to co, oby do czerwca?! ;p
Jeśli posiadacie hit tegorocznych wakacji, to możecie się pochwalić ;p z chęcią posłucham, tego co słuchają Czytelnicy „Walczę, bo warto” ;D
Epizodu 82 spodziewajcie się jutro ;)
poziomkowa. 

81 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ;D
      Hmmm nie wiem co mam napisać. Rozdział jak zawsze świetny i tylko tyle mogę powiedzieć.
      Czekam na następny epizod :)
      Pozdrawiam ;D

      Usuń
    2. Tylko tyle i aż tyle mi w szczególności wystarczy ;)
      Zapraszam jutro ;p
      Pozdrawiam również ;D

      Usuń
  2. One Direction - Best Song Ever :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Remady & Manu-L - Holidays
    One Republic - Counting Stars ;)

    Rozdział świetny
    a jutro do szkoły :( buuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odpowiedź! ;)

      Ciesze się, że Ci się spodobał ;D
      i to wielkie buuu...

      Usuń
  4. Gośka i przeprosiny?! rzeczywiście lekki szok, ciekawe kto ją zdradził...
    no tak, mieć takich przyjaciół to naprawdę wielki skarb :)


    mój hit wakacyjny? może nie jakiś wielki hit, ale już długo katuje piosenkę znajomego ;) -Grzegorz Wilk feat. Dzyro- Inny (niech wszystko spłonie)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz ;p może się dowiecie, a może i nie? ;p
      a jak! ;D

      dzieki za odpowiedź! ;)
      pozdrawiam również ;*

      Usuń
  5. super :D nie spodziewałam sie takiego listu :D ah czyli koniec wakacji szkoda:( teraz witaj szkoło:/ i te wczesne wstawanie o nieee hehehe oj czas zapierdala ojojoj hehe Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się, że Ci się podoba ;D życie potrafi zaskoczyć ;) wielka szkoda ;/ i to tak zapierdala w cholerę... ;/

      Usuń
  6. Adry & Natural Dread Killaz - Na Wakacje XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozdział świetny już myślałam, że Gośka tu namiesza ale nie;)
    Grzesiek Bociek hmmm? Bardzo dobrze, że Anastasi dobrze robi wprowadzając młodych do kadry;) Ja na szczęście nie musze iść jutro do szkoły;D
    Pozdrawiam Kinia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobał ;D
      Zgadzam się ;D a to dlaczego? :)
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
    2. Bo zaczynam dopiero od października;)

      Usuń
    3. Czy ja wiem trochę mnie to przeraża

      Usuń
    4. No wiesz to nie będzie to samo co liceum w mojej miejscowości i chyba to mnie najbardziej przeraża

      Usuń
    5. Ja jestem z wioski i idę do liceum do miasta i się nie boję :) uwierz, że nie ma czego ;p zawsze plusami nowych miejscowości jest to, ze można spotkać nowych, fajnych ludzi i zobaczyć coś oprócz swojego małego świata ;) i jeszcze raz, nie bój się, będzie dobrze :)

      Usuń
    6. A tak swoją drogą to śledzę wyniki sparingu z Serbią nie wiem co się z tą reprezentacją dzieje:/

      Usuń
    7. W końcu do odważnych świat należy;)

      Usuń
    8. Też śledzę i mam podobne zdanie do Twojego... Gdzie jest kurwa reprezentacja z ubiegłego sezonu? ;/

      Usuń
    9. A widzisz, i takie podejście jest najlepsze ;D

      Usuń
    10. Mi się wydaję, że za dużo chcą grać indywidualnie nie ma zespołowości;(

      Usuń
    11. Szkoda, że nie ma meczu w telewizji, więcej by się z niego wyniosło ;/ Nawet nie wiem, jakim składem wyszli ;/

      Usuń
    12. Wyczytałam, że Żygadło, Bociek, Kurek, Kubiak, Wrona, Nowakowski, Zatorski a teraz jak grają to nie wiem

      Usuń
    13. Dzięki :) No jakoś wczoraj tym składem im lepiej szło... Kurde, niech ten Polsat się ogarnie i puszcza wszystkie mecze!

      Usuń
    14. Proszę;D Pociesza mnie fakt, że już niedługo memoriał;)

      Usuń
    15. :) Mnie tak samo ;p jedyny plus początku wrzesnia :)

      Usuń
    16. Tylko szkoda, że nie zobaczę tego na żywo:(

      Usuń
  8. No no... Nie spodziewałam się, że Gośka się tak zmieni... Ja mogę być pewna, że nie wstanę ;D Hit wakacji... Było sporo piosenek, które śpiewałam z moją przyjaciółką ;)
    Miłego powrotu do szkoły XD
    Pozdrawiam Natalia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie lubią i potrafią zaskakiwać ;) haha, przybijam żółwiczka ;p
      Dzięki i wzajemnie ;)
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  9. rozdział świetny, jak zawsze :)
    polecam http://www.youtube.com/watch?v=Pqaxe5o2Apo <3
    pozdrawiam Nat:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się, że Ci się spodobał ;D
      hahahaha, Hit dożynek mych! ;D dzieki za odpowiedź ;)
      pozdrawiam również :)

      Usuń
  10. WuWunio-pokaż cycki
    enej-symetryczno liryczna
    maleoreggae rockers-alibi

    OdpowiedzUsuń
  11. Bomba a już myślałam, że stanie się coś złego. Jak popełniam jakies błędy w pisowni to sorki ale mialam bliskie spotkanie z Nelą (moim pieskiem) skubana ma ostre zęby no ale wracając do opowiadania to na prawdę super a co do piosenki to może być Tallib moja lady albo east west rockers dotknąć cię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Współczuję ;) ciesze się, że Ci sie podoba ;D dzięki za odpowiedź! ;) widzę, że EWR, tak trzymać! ;D

      Usuń
  12. Prze sympatyczny epizod. Króciutki ale bardzo przyjemnie się czyta. Nie wiem, może się mylę ale czy tutaj pierwszy raz Zbyś przyznaje, że Kamila i Julcia to oczka w jego głowie? .

    Co do sparingów w Serbii; no cóż się dziwić Boćkowi, chce chłopak pokazać się z dobrej strony, po prostu chce grać,wygrywać.. Po za tym popatrzcie sobie na jego parametry, chodzi szczególnie o wzrost no wybija się trochę, co do niektórych..
    Pozdrawiam e. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie głównie królował happysad! ;*

      Usuń
    2. Ciesze się, że Ci się spodobał ;D Wszystko na to wskazuje ;p

      Wcale się nie dziwię, i oby mu tak już zostało ;D No, wybija się ;D
      Pozdrawiam również ;)

      Ooo, Happysad! ;D Mega ;D Dzięki za odpowiedź ;)

      Usuń
  13. Remady & Manu-L - Holidays
    One Republic - Counting Stars
    sak noel & sito rocks - party on my level
    Fergie - A Little Party Never Killed Nobody


    Nie mogę się doczekać nowego epizodu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurdę, od 2010 roku wmawiałam sobie, że w czwartej klasie biorę się ostro za naukę. Potem znalazłam ten blog i zastanawiam się jak ja zdam maturę i egz. zawodowy skoro tu się dzieje co raz więcej i co raz ciekawiej ?!
    Trochę krótko dzisiaj, ale treściwie :)
    A teraz chyba idę wstać bo za Chiny Ludowe jutro rano nie wstanę :)
    Pozdrawiam serdecznie, powodzenia w nowym roku szkolnym i żebyś miała dużo weny i zawsze znalazła czas żeby coś stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spać idę, nie wstać :D
      Już mi się pierniczy w główce -.-

      Usuń
    2. Ja tak wmawiam sobie w każdą końcówkę wakacji ;p I wiesz co? Jak pomyślę o tym w końcówce pierwszego półrocza, to reakcja jest zawsze taka sama: hahahahahahaha xD Życzę dobrze zdanej matury i egzaminu zawodowego! :) Opowiadanie zawsze można przecież odłożyć, nie jest to najważniejsze ;)
      Hahaha, idziesz wstać? xD
      Pozdrawiam również :) Tobie również, dziękuję! ;)

      hahaha ;D

      Usuń
    3. Można odłożyć, owszem, ale zawsze to jakaś odskocznia.. :D
      Ileż można ślęczeć nad książkami :D
      Dziękuję, dziękuję :)

      Usuń
    4. No w sumie ;)
      Ja teraz naprawdę będę musiała zacząć, bo powiedzmy sobie szczerze, że trochę się obijałam w gimnazjum ;p
      :)

      Usuń
  15. Świetny rozdział, prawie zgadłam Gośka chciała się pogodzić :)
    Czekam na kolejny :)

    Pozdrawiam
    i zapraszam na prolog na na-przekor-innym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, że Ci się spodobał ;D Ano, prawie ;p
      Zapraszam jutro :)

      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  16. SWIETNY <33333/ Magdaa:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze Ci sie spodobał ;D

      Usuń
    2. Nawet nie wiesz jak:* A roz. 76 smutny ale bardzo prawdziwy :****

      Usuń
    3. :) Aaa, pierwsza kłótnia ;D ale kryzys zażegnany i to się liczy :)

      Usuń
  17. List jest bajeczny i szokujący. Poza tym..., "wsio" pełen zachwyt.

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny rozdział, tylko krótki (albo mi się go jakoś szybko czytało). Poprawiłaś mi nim humor, mimo, że jutro rozpoczęcie roku ;)
    A mi cały czas w głowie siedzi piosenka "passenger - let her go", a tak na wesoło to Piersi - Bałkanica.
    Mam nadzieję, że ta cała Gośka nie namiesza, bo coś mało prawdopodobne, że tak nagle się zmieniła. Ale nigdy nic nie wiadomo;)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że Ci się spodobał ;D Jeden z krótszych ;) Cieszy mnie to :)
      Dzięki! ;)
      Życie lubi zaskakiwać ;)
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  19. Gośka i przemiana to tego jeszcze nie grali :) Jakoś trudno mi uwierzyć w jej przemianę ale czas pokaże :) Mina Zbyszka gdy Em czytała ten list jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej!
    No niestety koniec wakacji :(
    Co do rozdziału:
    Genialny! Wiesz?
    Czy Gośka się zmieniła?
    Ja sądzę ,że to jakiś podstęp ,taa ja zawsze ta optymistka :)
    Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      Niestety ;/
      Ciesze się, że Ci się spodobał ;D
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  21. swietny epizod, jak zawsze !:)
    mnie czeka jutro pierwszy dzien w liceum ! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!
    mam nadzieje ze bedzie dobrze, a Tobie życze miłego rozpoczecia roku szkolnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się spodobał ;D
      mnie również ;p
      Tobie również, dzięki :)

      Usuń
  22. Może Bartman wybaczy Gośce? ;) Rozdział jak zawsze świetny :D
    Nie wiem jak ja jutro wstanę... ;/
    Moje hity wakacji?
    Jason Walker - Down
    Enej - Symetryczno-liryczna
    Dorian - Tormenta de arena
    No to teraz czekam tylko na "Czas honoru" :D
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może... Ciesze się, że Ci się spodobał ;D
      Ja też nie ;/
      Dzięki ;)
      A jak! Najlepszy serial, ever!
      Pozdrawiam również ;)

      Usuń
  23. dziwny ten list... Nu dzis tez 1:3 ale to tylko trening. Myslalam ze sie machnelam jak liczylam te punkty w statystyce 30?! Masakra. Zyczymy mu takiego meczu w finale ME z Rosja ale innego wyniku xD ale Wronka tez niezle 8 blokow ;) Hity napisze jutro co? Bo dzis juz nie mam sily a tego jest duzo a trzeba o 6.30 wstac. Masakra ;c super ze jutro rozdxial i mam nadzieje ze mnie trema jutro nie zezre i zagram wszystko ;) do jutra,bobru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Śledziłam uwaznie ;p This is Bociek, haha ;D Okay, nie ma sprawy ;) Ja tez jakoś tak ;p Grasz? Mozna wiedzieć, co konkretnie? :)
      do jutra :)

      Usuń
  24. Świetny rodział :)
    Bałkanica _Piersi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobał ;D
      Dzięki za odpowiedź ;)

      Usuń
  25. Nie tego spodziewałam się po Gośce...chyba nikt się tego nie spodziewał, zaskoczyłaś :D
    Fajny rozdział ;)
    Szkoła? NIE! NIE! NIE! Jeszcze we wtorek zaczynam matmą! No lepiej być nie mogło... eh. Jeszcze się szkoła nie zaczęła a ja już mam dość.
    Klaudia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Ciesze się, że Ci się spodobał ;D
      Łuuu... współczuję tej matmy... Ciekawe jak będzie u mnie? ;p Przybijam Ci żółwika ;p

      Usuń
  26. Super rozdział !!!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=baJ-ObGsfJw
    <3333333333

    OdpowiedzUsuń
  27. Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się podoba ;D Pozdrawiam również :)

      Usuń
  28. poziomkowa ! muszę Ci powiedzieć, że znakomity rozdział dodałaś :D serio,serio nie zmyślam ;p
    hit wakacji ? chyba nie mam takiego ;D a Twój ?
    mnie przy życiu podtrzymuje fakt, że do szkoły chodzę do końca kwietnia a potem najdłuższe wakacje w życiu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba! ;D
      Powiedzmy, że tych hitów jest aż za dużo ;p
      Ale fajnie! ;p

      Usuń