środa, 2 października 2013

Mała informacja...

Chcę być z Wami fair, więc powiadamiam Was, że epizod już w tym tygodniu się nie pojawi... Powinien ukazać się jakoś pod koniec następnego tygodnia, tj. 12/13/14 października... Przepraszam, ale muszę po prostu dojść do siebie po stracie bliskiej mi osoby, mam nadzieję, że zrozumiecie. Od razu mówię, NIE ZAWIESZAM opowiadania, żeby było jasne...

A! Zapomniałabym! Dzięki Wam i Waszym głosom, udało mi się pokonać Przeciwniczki w konkursie u KibicoweLove! Dziękuję bardzo za ponad setkę oddanych głosów! ;* Jesteście najlepsi! ♥

Trzymajcie się ciepło w te zimne już dni! ;*
poziomkowa.

55 komentarzy:

  1. Ja rozumiem :) zawsze trzeba sobie radzić. Jeśli potrzebujesz odpoczynku to zrób sobie wolne:) Wierni fani poczekają.

    OdpowiedzUsuń
  2. są sprawy ważne i ważniejsze ;) Trzymaj się, i będziemy czekać za Tobą:*
    Klaudia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. spokojnie :) poczekamy ile będzie trzeba :) trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymaj się;*
    Będziemy czekać na Ciebie tyle ile będzie potrzeba ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że zrozumiałe, nie trzeba wielkiej filozofii, żeby wiedzieć, że różne rzeczy się w życiu zdarzaja... trzymaj się;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasne że rozumiemy. Mi po stracie bliskiej osoby mówiono: "Zobaczysz czas leczy rany" a ja Ci powiem: "Czas nie leczy ran, ale przyzwyczai do bólu" Trzymaj się ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy to rozumiemy i poczekamy. Opowiadanie nie jest najważniejsze są inne sprawy. Ważne jest to, abyś doszła do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic sie nie martw, wszyscy rozumiemy,trzymaj sie kochana, jak bedziesz czegos potrzebowac to mozeszna mnie liczyc, trzymaj sie ;* Bobru

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog to sprawa ważna, ale strata bliskiej osoby to sprawa WAŻNIEJSZA ! trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale wydaje mi się, że Twoje pytanie, Kochany Anonimku jest NIETAKTOWNE. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Przepraszam, naprawdę, ale zgadzam się z odpowiadającym Anonimem.

      Usuń
  11. Szkoda :(
    Ale ja Cię rozumiem !
    Trzymaj się !
    Współczuję
    Pozdrawiam wierna fanka twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczere kondolencje.
    Jestem w podobnej sytuacji, więc trzymaj się ciepło ! :*
    Pozdrawiam serdecznie, A.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozumiem :( Życzę ci, abyś miała jak najwięcej sił na najbliższe dni. Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Współczuję, wiem dobrze jak to jest. Niedawno sama to przeżyłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście smutno, że nie będzie epizodu, ale to rozumiem.
    Cieszę się, że nas o tym powiadomiłaś, to znaczy, że się z nami liczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dojdź do siebie wiem jakie to uczucie stracić ważną osobe trzymaj się kochana:* poczekamy choćby nie wiem jak długo bo warto Kinga ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. powiem tylko jedno TRZYMAJ SIĘ ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na twoje rozdziały warto czekać, więc się nie przejmuj, bo na pewno wszyscy dadzą radę wytrzymać ;) Najważniejsze żebyś ty poczuła się lepiej, chociaż wiem, że po czymś takim łatwo nie będzie. Jedno jednak jest pewne - takie doświadczenia nas umacniają a czas sprawi, że zrobi ci się nieco lżej.

    Powodzenia i trzymaj się mocno! ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Pewnie, że poczekamy:) Trzymaj się:)
    Pozdrawiam Kinia

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzymaj się kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  21. I tak Cię kochamy <3

    OdpowiedzUsuń
  22. ja wiem, że to może nieodpowiednie, ale kiedy możemy spodziewać się rozdziału? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest nieodpowiednie, spokojnie ;) Jakoś pod koniec tygodnia, chyba...

      Usuń
    2. rozumiem :) bo pisałaś że 12-13-14 , a nie ma i dlatego chciałam wiedzieć :)

      Usuń
    3. wiem... po prostu potrzebuję jeszcze chwili czasu..

      Usuń
  23. Trzymaj sie my poczekamy

    OdpowiedzUsuń
  24. Każdy potrzebuje nieraz czasu, by dojść do siebie. Trzymaj się cieplutko i wróć, gdy sama uznasz, że to ta odpowiednia chwila... ostatnio sama przeżywałam coś podobnego, więc wiem.
    Gratuluję tylu głosów, choć uczciwie na nie zasłużyłaś!

    +Widziałam, że byłaś obserwatorką mojego bloga, chciałam ci tylko powiedzieć, że przeniosłam go na inny adres: i-am-who-i-really-am.blogspot.com
    Pozdrawiam, przepraszam jesli zawracam tylko głowę, lecz będzie mi cholernie miło, jeśli dasz mi kolejną szansę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.

      Jak możesz, przypomnij mi o tym w komentarzu pod następnym epizodem, okay? Będę wdzieczna.

      Usuń
  25. Jestem z Tobą ! <3
    A to na dodanie otuchy !
    " Każda pasja może pokonać nawet największą katastrofę" AA. <3

    OdpowiedzUsuń